Sunday, September 03, 2006

Ορθοστατική υπόσταση (και καλά ψαγμένες λογοπαιγνιές)

Τα μπεστ οφ για την εβδομάδα που μας έρχεται:

1. Υποτίθεται πως παραδίδω την πτυχιακή μου σε μία εβδομάδα. Βαριέμαι όμως τόσο πολύ που την έχω παρατήσει μεσοπέλαγα να πνίγεται μέχρι να με τραβήξει και εμένα στον πάτο. Ειλικρινά τώρα ποιος θέλει να διαβάσει κάτι τόσο ασεξουέλ όπως an evaluation of the notion of exchangeability in the subjective theory of probabilities; Φαντάζει ψαγμένο αλλά υπόσχομαι είναι παντελώς ανούσιο ιδιαίτερα μπροστά στα πραγματικά σημαντικά αυτού του κόσμου ζητήματα. Αυτή η εργασία είναι της κατηγορίας ‘εδώ ο κόσμος χάνεται και το μουνί χτενίζεται’ και εγώ νιώθω πως κάνω το κεφάκι μου σπόνσορντ μπάι δε πάρεντς.

2. Έχω διορθώσει τρεις πτυχιακές άλλων ανθρώπων μέχρι στιγμής: η μία ήταν ενδιαφέρουσα (μία συγκριτική μελέτη για το πως αντιμετωπίζονται τα κρούσματα βιασμού σε Αγγλία και Ελλάδα), η άλλη ήταν βαρετή (πραγματικά απορώ που ακόμα ασχολούμαστε με την Ηθική φιλοσοφία και προσπαθούμε να βρούμε καθολικά ισχύοντες κανόνες) και η τρίτη ήταν ασυνάρτητη – ένα πάτσγουωρκ πηγών – αν και το θέμα ήταν σχετικά ενδιαφέρον (μεταφορά νέων τεχνολογιών από την καθ’ ημάς Δύση προς Ανατολάς και δη Κινεζία και Γιαπωνία). Συμπερασμα: Απορώ με τι κριτήρια θα μας δώσουν το μάστερ σε αυτό το πανεππιστήμιο και πόσοι από εμάς πραγματικά το αξίζουν. Μάλλον θα είναι επειδή τα σκάμε (σπονσοντ μπαί δε πάρεντς γιετ εγκέν) για το λαμπρό του όνομα και τον πλούσιο εσωτερικό του κόσμο (το πιο λαμπρό αστέρι).

3. Δεν ξέρω γιατί, νιώθω όμως την ανάγκη να απολογηθώ πρωτίστως στον εαυτό μου για το περιεχόμενο αυτού του μπλογκ. Δεν έχω λογοτεχνικά ασπιρέϊσονς αλλά απορώ που και εγώ όπως και τόσοι άλλοι έχουμε βρει αυτό τον τρόπο για να ξεθυμαίνουμε. Μάλλον είναι μια ψευδεπίγραφη αιτολογία για να μην πληγώσω την ψωνάρα που κατά βάθος κρύβω μέσα μου.

4. Σήμερα ακούω όλη τη μέρα το Inside the Torn Apart (Napalm Death) και νιώθω ακριβώς έτσι...

5. Έφυγε οριστικά εχθές η κολλητή μου για Καναδά, δεν ξέρω πότε και αν θα την ξαναδώ και είμαι στεναχωρημένη. Και μάλλον αυτός είναι ο πραγματικός λόγος που γκρινιάζω και σιχτιρίζω.

Κι απο Δευτέρα πάλι...

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Earn up to 35 percent CASH BACK on all your online purchases! We work directly with all your favorite sites to SAVE YOU MONEY. Click here for more info!

5:20 PM  
Blogger wannabewhat? said...

tromero!!!!

8:40 AM  
Blogger eparxiakosaloni said...

νεαρη μου με τρομαζεις

ενας μικρος κριτικος τεχνης

μια μικρη ιδοφυια

και με παιρνουν τα δακρυα οταν σκεφτομαι οτι ειμαστε συντοπιτες

αντε βρε υπερβολες , σιγα μην εισαι φωναρα

3:42 AM  
Blogger disturbed said...

Σας ευχαριστούμε, είστε άκρως ευγενής... ας κρατήσουμε τα προσχήματα όμως, ας μην υπερβάλλουμε.

(αυτάρεσκο χαμόγελο:)

Σοβαρά τώρα πολύ με τιμάνε τα σχόλιά σας και η παρουσία σας στο βλογ μου.

8:55 AM  
Blogger eparxiakosaloni said...

τωρα μολις ειδα οτι εγραψα φωναρα αντι για ψωναρα

οτι να ναι

με πιασανε οι ζεστες μου φαινεται

για πολλοστη φορα

11:30 AM  
Blogger disturbed said...

Και καλά εσύ που το έγραψες...εγώ που το διάβασα ως 'ψωνάρα'; Βρε μπας και είμαι τελικά;

Ωστόσο στο φωνάρα έπεσες μέσα...δεν πλησιάζω καν, είμαι η βασίλισσα της φαλτσωδίας. Ο έτσι όποτε θέλει να γελάσει μου ζητάει να του τραγουδήσω. How not very romantic!

12:12 PM  

Post a Comment

<< Home